• Over de Mijn Omgeving

    Op deze pagina vind je aanvullende informatie over de Mijn Omgeving in de vorm van antwoorden op een aantal mogelijke vragen. Via de Mijn Omgeving kun je zelf jouw persoonlijke gegevens zoals het huisadres, telefoonnummer of mailadres wijzigen. De inlogfaciliteit van de Mijn Omgeving maakt het daarnaast mogelijk om afgeschermde pagina’s op de website te bezoeken.

    Welke gegevens kan ik wijzigen binnen de Mijn Omgeving?
    In de Mijn Omgeving kun je jouw adres, (mobiele) telefoonnummer en e-mailadres wijzigen. Let op: het IBAN kan ook gewijzigd worden in de Mijn Omgeving, maar deze wijziging kan niet automatisch in de ledenadministratie worden verwerkt. Wijzigingen van het IBAN kunnen doorgegeven worden via secretaris@voc-rotterdam.nl.

    Hoe verhoudt de Mijn Omgeving zich tot de Voetbal.nl app?
    Zowel de wijzigingen in de Mijn Omgeving als de wijzigingen in de Voetbal.nl app worden automatisch in de ledenadministratie van V.O.C. verwerkt. Beide middelen kun je dus gebruiken om je persoonsgegevens te wijzigen en beide omgevingen bevatten altijd de meest actuele gegevens.

    Hoe kan ik inloggen binnen de Mijn Omgeving?
    V.O.C.-leden hebben per mail een gebruikersnaam en inloginstructies ontvangen. Aan de hand van deze gegevens, zou je in moeten kunnen loggen binnen de Mijn Omgeving. Mocht je geen mail hebben ontvangen of mocht het, ook na het bekijken van onderstaande vragen, niet lukken om in te loggen, neem dan contact op via secretaris@voc-rotterdam.nl.

    Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord ben vergeten?
    Bij de lancering van de Mijn Omgeving hebben de V.O.C.-leden een mail toegestuurd gekregen met onder andere de gebruikersnaam. Hier kun je jouw gebruikersnaam terugvinden. Voor alle leden die aangemeld zijn bij de KNVB geldt het KNVB relatienummer als gebruikersnaam.

    Als je jouw wachtwoord bent vergeten, dan kun je deze opvragen via de website. Ga naar de Mijn Omgeving, klik op inloggen en klik vervolgens op Wachtwoord vergeten. Vul ten slotte je gebruikersnaam in en klik op Stuur. Je ontvangt een mail met instructies om je wachtwoord opnieuw aan te maken.

    Mochten bovenstaande handelingen niet helpen, neem dan contact op via secretaris@voc-rotterdam.nl.

    Ik heb via de website aangegeven dat ik mijn wachtwoord vergeten ben, maar ik heb geen mail ontvangen om het wachtwoord te kunnen wijzigen. Wat moet ik doen?
    Indien je niet binnen enkele minuten een mail hebt ontvangen, kijk dan eerst even in je ongewenste mail (spam). Mogelijk is de mail hier terechtgekomen. Als dit ook niet het geval is, neem dan contact op via secretaris@voc-rotterdam.nl.

    Hoe krijg ik toegang tot een afgeschermde pagina?
    Om toegang te krijgen tot een afgeschermde pagina, kun je gebruik maken van dezelfde inlogfaciliteit als voor de Mijn Omgeving. Je komt er vanzelf achter als een pagina is afgeschermd, er verschijnt dan namelijk automatisch een inlogscherm.