Hoe log ik in?

Om in te loggen ga je naar het symbool in de menubalk. Zie afbeelding hieronder

scherm_afbeelding_2024_01_30_om_15.08.24.png

Volg vervolgend de instructies hieronder:

  1. Vul bij 'email / gebruiker' het emailadres in waaronder jij (of je kind) bekend bent bij de ledenadministratie (dit is het emailadres waarmee je ook toegang tot de app hebt)
  2. Vul het bijbehorende wachtwoord in. Ben je je wachtwoord vergeten dan klik je op 'wachtwoord vergeten'
  3. Je ontvangt binnen 5 minuten een tijdelijk wachtwoord op het ingevoerde emailadres
  4. Vul opnieuw bij 'email / gebruiker' het emailadres en het tijdelijke wachtwoord in
  5. Klik op log in. Je wordt nu gevraagd het tijdelijke wachtwoord én twee keer een nieuw wachtwoord (zelf te bedenken wachtwoord dat bestaat uit 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) in te voeren.
  6. Klik op 'bewaren' en log uit.
  7. Je kunt nu inloggen met je emailadres én je eigen, nieuwe wachtwoord.

Je hebt nu ook toegang tot het beveiligde deel van de website (o.a. Mijn Persoonlijkegegevens)

Inloggen lukt niet, wat nu?
Heb je geen email ontvangen binnen 5 minuten, dan heeft de V.O.C. administratie waarschijnlijk geen of een onjuist/ander e-mailadres. Dat betekent dat je je e-mailadres moet laten invoeren/wijzigen voordat je de 1e keer kunt inloggen. Wat moet je doen:

  1. Mail je voornaam, achternaam, adres, geboortedatum en je juiste emailadres naar administratie@voc-rotterdam.nl

De ledenadministratie verwerkt/wijzigt het emailadres in de administratie. Zodra deze is verwerkt ontvang je een bericht en kun je opnieuw inloggen.